دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

ماشینی از جنس طلا در چین

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org






گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 8 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:47

منم یکی از این ماشینا دارم!!!!!!!

تبریک باشه

تارا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:52

lمردم سومالی محتاج یه تیکه نون هستن اونوقت اینا ماشین طلا میسازن!!!

هرکه با هرچه داره مینازه و آنرا در معرض نمایش قرار میده...

pdf پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...

یکی از دوستان که در بالا نظر دادن،‌یکی از اینها را دارد... فکر کنم این همان یکی باشه...

pdf پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

ایول سایت خیلی خوبی داری آقا ابتهاج!

ممنون عزیز

خاطره جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:53 http://danesh-ma.blogfa.com

سلام واقعا وبلاگ جالبی دارید.من که شیفتش شدم.می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

ممنونم.
شما را لینک کردم...

شاسا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:48

متشکر لز همه مطالب جدید
من همیشه میام همه مطالبو میخونم . ممنون

ممنونم دوست عزیز
همیشه خوش آمدید... قدمتان بالای دیده...

سمیه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

من به طلای اینا اعتماد ندارم اینم چینیه......
پس نمیخوام.....حاظر بودم یه ماشین شکلات یسوار شم اما ماشینم از طلای چین نباشه.

هممممممم برات آنها از شکلات چینی اگر ماشین بسازند چطور؟

دانشجو جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48

وای چه برقی میزننننننننننننننننننننننننننننننننه!!!!!!!!!!

میخوایی ازینا یکی داشته باشی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد