دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی


(برای دیدن نسخه بزرگتر عکس بروی آن کلیک کنید)



اگر به موهای کاملا ً فر شده و براق کیت میدلتون حسودی می کنید می توانید با فکر کردن به این حقیقت که آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .


بر طبق گزارش US Weekly کیت هفته ای 3 بار به سالن مورد علاقه اش با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود که هر بار سشوار کشیدن در این سالنها هزینه 75 دلاری برای وی در بر خواهد داشت . یک منبع آگاه به US گفت : کیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است .

ادامه مطلب ...

اینفوگرافی – انواع چای

چای – این یک کلمه چینی هست که دقیقا به همین شکل وارد زبان هندی و فارسی شده. در گویش شمال چین آن را تـی تلفظ می کنند که به همین شکل وارد زبان انگلیسی شده. چای منبع غنی ای از کافئین و آنتی اکسیدان ها هست و تقریبا هیچ چربی، کربوهیدرات و پروتئینی ندارد.


ادامه مطلب ...

پایان پارالمپیـک 2012 لنـدن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسابقات پارالمپیک 2012 لندن بعد از یازده روز، با مراسم آتش بازی به پایان رسید و مشعل مسابقات به برزیلی ها داده شد که میزبانی المپیک را برای سال ۲۰۱۶ در شهر ریودوژانیرو بعهده دارند. مراسم اختتامیه پارالمپیک امسال را جشن آتش توصیف کرده اند.


ادامه مطلب ...

پارالمپیـک، نمایـشی از اراده و ایـمان به زنـدگی !

ورزشکاران معلول در پارالمپیک لندن، این روزها قلب آدمی را می‌فشارند، اشک را در چشم بی‌قرار می‌کنند و امید را به پرواز درمی‌آورند. یکی چشم ظاهر ندارد برای دیدن، دیگری دستی ندارد برای تمنایی و سومی پایی ندارد برای رفتن، اما همه وجودشان پر است از خواستن و پر کشیدن. روزگاری صفحه تلویزیون جادو بود، حالا در میدان‌های ورزشی معلولانی می‌بینی که کم از جادو نمی‌کنند؛ کارهایی که آدم‌های سالم از پس آن برنمی‌آیند و انگشت تعجب در دهان می‌گیرند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ادامه مطلب ...

خالق شخصیت های کارتونی محبوب چه کسانی بودند؟

مت گرونینگن خالق خانواده آقای سیمپسون (The Simpsons)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سیمپسونز یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده و از آن به بعد هر هفته پخش شده‌ است. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند.

ادامه مطلب ...

جنبـش عدم تعهـد و سیاسی ترین حمله هوایی تاریـخ ایـران

عصرایران ؛ جعفر محمدی: اجلاس عدم تعهد، هر چند امروز به دلیل میزبانی کشورمان، برای ایرانی ها اهمیت دارد اما پیش از این نیز، یک بار در کانون توجه مردم ایران قرار گرفته بود، زمانی که قرار بود بغداد میزبان سران عدم تعهد باشد، آن هم در بحبوحه جنگ ایران و عراق!


برای حکومت صدام حسین که در سوم خرداد 1361، خرمشهر را از دست داده و ضربه ای حیثیتی در جنگ و جهان خورده بود، بسیار مهم بود که با میزبانی بزرگ ترین نهاد بین المللی بعد از سازمان ملل، به ترمیم وجهه خود بپردازد. از اینرو، بغداد خود را مهیای برگزاری اجلاس می کرد و این در حالی بود که ایران، می کوشید با تبلیغ ناامن بودن پایتخت عراق به دلیل وضعیت جنگی، مقامات کشورها را از سفر به عراق بازدارد و اجلاس بغداد را منتفی کند.

ادامه مطلب ...

طبیـعتی کامـلا مصنـوعی در قلـب آلمـان

 این ساختمان یک کاراژ بزرگ در زمان جنگ جهانی و در واقع یک آشیانه برای تعمیرات کشتی ها و هواپیما ها بوده است. این آشیانه یکی از بزرگترین سازه های بشر است که بدون ستون پا بر جا است. در حال حاضر این سازه به یک جاذبه گردشگری در آلمان تبدیل شده است. به یک تفریحگاه و جزیره مصنوعی در وسط خشکی ... این تفریحگاه که مساحتش به اندازه 8 زمین فوتبال است با داشتن سرپوش میتواند حتی در زمستان هم پذیرای مسافرانش باشد. علاوه بر ساحل جنگل های استوایی نیز در این تفریحگاه شبیه سازی شده است که با 50 هزار درخت تزئیین شده است.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ادامه مطلب ...