دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

برگزیده ترین داستان سال از نظر زنان

 
آقایی از رفتن روزانه به سر کار خسته شده بود در حالیکه خانمش هر روز در خانه بود.او می خواست زنش ببیند برای او در بیرون چه می گذرد.بنابر این دعا کرد :خدای عزیز :من هر روز سر کار می روم و 8 ساعت بیرونم در حالیکه خانمم فقط در خانه می ماندمن می خواهم او بداند برای من چه می گذرد؟
بنابراین لطفا اجازه بدین برای یک روز هم که شده ما جای همدیگه باشیم.خداوند با معرفت بی انتهایش آرزوی این مرد را برآورد کرد .صبح روز بعد مرد با اعتماد کامل همچون یک زن از خواب بیدار شد و برای همسرش صبحانه آماده کرد بچه هارو بیدا کرد و لباسهای مدرسه شونو اماده کرد براشون صبحانه داد ناهارشان را تو کوله پشتی شون گذاشت و به مدرسه برد.خانه رو جارو کرد
- برای گرفتن سپرده به بانک رفت
- به بقالی رفت
- جای خواب )کجاوهء)گربه هارو تمیز کرد
- سگ رو حمام دادو ساعت یک بعد از ظهر بود و او عجله داشت برای درست کردن رختخوابها
 
- به کار انداختن لباسشویی
- جارو و گرد گیری
 
- تی کشیدن آشپز خانه
- رفتن به مدرسه برای آوردن بچه ها و سرو کله زدن با آنها در راه منزل
 
- آماده کردن شیر و خوردنیها و گرفتن برنامهءبچه ها برای کار خانه
 
 
- اتو کشی و مرتب کردن میز غذا خوری نگاه کردن تلویزیون حین اتو کشی در ساعت 4:30 بعد از ظهر و............ ......... .....(از ذکر انجام بقیه کارها فاکتور گیری شد.(در ساعت 9:00 او از یک کار طاقت فرسای روزانه خسته شده بود او به رختخواب رفت در حالیکه باید رضایت .........صبح روز بعد بلافاصله قبل از بیدار شدن از خواب گفت :
 

خدایا :من چه فکری می کردم من سخت در اشتباه بودم برای غبطه خوردن به موندن روزانه زنم در منزل لطفا و لطفا اجازه بده من به حالت اول خود برگردم
 

.خداوند با معرفت لایتناهی خود جواب داد:بنده ام من احساس می کنم تو درست را یاد گرفتی و خوشحالم که می خواهی به شرایط خودت برگردی ولی تو فقط مجبوری نُه ماه صبر کنی زیرا تو دیشب حامله شدی!!!

ثروتمندترین مانکن های دنیا چه کسانی هستند؟

ژیسل بوندچن

 
مجله آمریکایی اقتصادی فوربز اعلام کرد که ژیسل بوندچن، سوپرمدل برزیلی، عنوان پردرآمدترین ملکه راهروهای فشن را حفظ کرد و توانست با درآمد 35 میلیون دلار در سال گذشته، در جایگاه نخست لیست پردرآمدترین مدل های دنیا باقی بماند.
 

 

 
 
بوندچن 27 ساله، هنوز حدود 20 قرارداد دارد و در آگهی های تبلیغاتی برای شرکتهایی مانند دیسنی و نیوآ شرکت داشته است.
 
Active_Daneshjo Group

 
بوندچن دوست دختر سابق لئوناردو دی کاپریو، و دوست فعلی تام برادی، ستاره فوتبال آمریکا است. او در سال گذشته درآمدی بیش از دوبرابر درآمد نفر دوم این لیست یعنی هایدی کلوم را به دست آورده است.
 

هایدی کلوم

 
 
هایدی کلوم، مدل 34 ساله آلمانی، 14 میلیون دلار از طریق فعالیت های تجاری فشن، رسانه ای و مانکن خود کسب کرده است و نفر دوم لیست پردرآمدترین مانکن های دنیا سایت فوربز است.

 
کیت موس
 
 
به گزارش دوخت از AFP، کیت موس، سوپرمدل انگلیسی نفر سوم این لیست است. علی رغم اتمام قرار داد خود با چندین مارک درجه یک و برتر، او توانسته است سال گذشته حدود 7.5 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

موس هنوز به فعالیت برای شرکتهایی همچون دونا کارن، ایوسن لوران و روبرتو کاوالی ادامه می دهد.


 

خبر از سایت باحال و جالب ، دوخت

ساختمانی که داخل آن را به شکل اعضای بدن ساخته اند


این تصاویر عجیب و بی همتا که مشاهده می‌فرمائید مربوط به یک ساختمان واقع در کشور هلند است که شبیه انسان ساخته شده است. و از تاریخ چهاردهم مارس 2008 برای بازدیدکنندگان فعال گردیده است. در این تجربه جدید بازدیدکنندگان می توانند با قسمتهای داخلی بدن انسان و نحوه فعالیتهای آنها از نزدیک آشنا شوند.
این بنای انسانی در کنار یک ساختمان شیشه ای با ارتفاع 35 متر بنا شده است که در جوار اتوبان A44 آمستردام به هاگو ( Hague ) قابل مشاهده است.







ترین ترین

ویرانگرترین کلمه : تمسخر است دوست داری با تو چنین کنند؟
بی رحمترین کلمه : تنفر است از بین ببرش
زشت ترین کلمه : دورویی است یکرنگ باش
عمیق ترین کلمه : عشق است به ان ارج بنه

بدترین گناه

بدترین گناه آن است که به کسی که ترا راستگو می پندارد دروغ بگویی

تصویری از یک جراحی عجیب : پیوند دست به پا

عکس پیوند بازوی قطع شده به پا
بازوی این سرباز ۲۵ ساله اسراییلی در نتیجۀ حادثه قطع شده بوده که توسط جراحان دوباره به بدنش پیوند می شود اما زخم عفونی می شود و پزشکان به ناچار بازو را دوباره قطع میکنند و تا زمان بهبود عفونت زخم و برای زنده ماندن بافت بازوی قطع شده و حفظ خونرسانی آنرا به عروق کشالۀ ران پیوند می زنند. پس ازبهبود، بازو دوباره به محل اصلیش پیوند شده و بیمار از بیمارستان مرخص می شود.برای دیدن عکس بزرگ تر کلیک کنید