دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

::: عجیب ترین ماهی دنیا که دست و پا دارد :::

اکسولوتل ( Axolotl ) مخلوق کوچک و ناشناخته که محبوبیت زیادی بعنوان یک حیوان خانگی دارد. این حیوان به “ماهی راه رونده مکزیکی” مشهور است، اکسولوتل همانند قورباغه و وزغ واقعا دوزیست است.

 


ادامه مطلب ...

لطفا درین نظرسنجی شرکت کنید...


رای بدهید
چهارشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹
لطفا بعد از رای دهی نظرات تان را در ذیل بنگارید. نظر شما برای ما اهمیت بسزای دارد. افغانستان در حال آغاز سیستم بانکداری اسلامی و معرفی سیستم مالی کاملا اسلامی...

۱۰ غول ماشینی دست ساز بشر

در عصر حاضر و با توجه به سلیقه مرسوم مصرف کنندگان تکنولوژی، شرکت ها مسابقه بی پایانی را برای ساخت کوچک ترین گجت ها شروع کرده اند. همین باعث شده است که بسیاری از ما حظ و جذابیت تماشای ابزارهای بسیار بزرگ را فراموش کنیم!

در اینجا ده ماشین را به شما معرفی می کنیم، آنچنان عظیم هستند که با دیدن شان احتمالا در خصوص مفهوم کلمه بزرگ ، خیلی بزرگ و غول پیکر دچار مشکل خواهید شد. مواظب باشید که پس از خواندن این مطلب برای درک کلمات کوچک، بزرگ و غول پیکر، نیازمند مقابله با یک حس ناباوری نباشید. پس با احتیاط کامل دنبال کنید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

F60، پل انتقال فوق سنگینی است که در معادن رو باز به کار گرفته می شود. این نقاله در عکس بالا بسیار عظیم به نظر می رسد. اما فکر می کنید بزرگی آن چقدر باشد؟

ادامه مطلب ...

بهترین سرویس برای کسب اعتبار رایگان کاربران



خیلی ساده و به آسانی میتوانید ازین سایت کسب عاید نمائید.. با ورود افراد معرفی شده از طرف شما مبلغ ۵۰ تومان و با عضویت آنها مبلغ ۱۰۰۰ تومان به اعتبار شما واریز خواهد شد. البته مبلغ ۵۰۰۰ تومان هم از طرف سایت به افراد معرفی شده توسط شما به عنوان هدیه اهدا خواهد شد.  با کلیک بروی عکس ذیل وارد سایت شوید و با عضویت در سایت مبلغ ۵۰۰۰ تومان را رایگان بجیب بزنید...





هموطن الکترونیک، بزرگترین نیازمندی آنلاین ایرانیان

گران ترین غذاهای دنیا !



1. زعفران یکی از گران ترین اقلام غذایی جهان است. برای تهیه نیم کیلو زعفران باید از 50 تا 70 هزار گل زعفران استفاده کرد، یعنی حدوداً یک زمین فوتبال گل! قیمت خرده فروشی زعفران در جهان بسته به نوع از 1100 تا 11000 دلار به ازاء هر کیلوگرم متغیر است. زعفران در ایران هم قیمت بالایی دارد. قیمت هر کیلو زعفران از دو میلیون تومان تجاوز می کند.



 
ادامه مطلب ...

مرگبارترین زلزله در تاریخ بشر

23 ژانویه سال 1556 مرگبارترین زلزله تاریخ بشر در ایالت شانسی (شان شی، شان هسی) چین روی داد و 800 هزار تا یک میلیون نفر را کشت. این زلزله در قسمت کوهستانی این ایالت که شمال آن را صحرای شن فرا گرفته است روی داده بود. جاده ابریشم از شهر «شیان» در همین ایالت آغاز می شود. همین زلزله سبب شد مسلمانان که در آن ایالت چین به «هونی» ها معروف بودند از آنجا مهاجرت کنند.

زیباترین و رویایی ترین باغ های جهان



 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...