دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

سامسونگ NC220، اولین مانیتور پردازش ابری دنیا

سامسونگ NC220، اولین مانیتور پردازش ابری دنیا

 

شرکت های فراوانی در سراسر دنیا در رویای راه اندازی سرورهای سریعتر و کاراتری هستند، که مصرف انرژی را کاهش داده و فضای کاری بیشتری ایجاد کنند. حال سامسونگ با اولین مانیتور پردازش ابری دنیا که احتیاج به هیچ کیس و کامپیوتری در کنار خود ندارد، در کنار این آرزوها ایستاده است. کامپیوترهایی که به یک فضای ابری وصل باشند و قدرت دسترسی به فایل ها و برنامه های روی آن را داشته باشند، روز به روز در حال توسعه و همگانی شدن هستند. و شاید این آینده دنیای اینترنت و کامپیوتر باشد.


سامسونگ چندی پیش با همکاری گوگل، اولین لپ تاپ کلود دنیا را عرضه کرد که کروم بوک سری ۵ نام داشت. و حالا در کنفرانس سیسکو در لاس وگاس، اولین مانیتور پردازش ابری بدون نیاز به کیس یا ابزار جانبی دنیا (مانیتور NC220) را رونمایی کرده. این مانیتور از تکنولوژی UPOE سیسکو بهره می برد و بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی، به اطلاعات و برنامه های سروری که به آن متصل است دسترسی دارد.


تصور کنید که از این همه سیم دست و پا گیر و کیس پر سر و صدا خلاص شوید و تنها لازم باشد مانیتورتان را به سرور محل کارتان متصل کنید و همه برنامه ها و فایل های مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. این کار علاوه بر اینکه باعث باز شدن فضای میز کار و زیباتر شدن محیط می گردد، امنیت فیزیکی اطلاعات را هم افزایش می دهد. با استفاده از این مانیتور دیگر برای هر کارمند نیازی به سخت افزارهایی از قبیل سی پی یو، رم، هارد و کیس جداگانه نداریم. مانیتور شما از طریق شبکه به ابرها متصل است!


ضمن اینکه با استفاده از تکنولوژی UPOE سیسکو، تبادل اطلاعات و تامین برق لازم برای مانیتور، تنها از طریق یک کابل اترنت تامین می شود و نیازی به پریز جداگانه جهت کابل برق ندارید. با این کار دست شما در تغییر چیدمان محل کار یا استفاده از مانیتور در چند مکان مختلف بسیار بازتر است.


این مانیتور فوق نازک ۲۲ اینچی که طبق سیاست های دوستدار محیط زیست (eco-friendly) سامسونگ طراحی شده، با استفاده از تکنولوژی LED BLU تصاویر کاملا شفاف و بسیار واضحی را در اختیار دارید. این تکنولوژی همچنین میزان مصرف انرژی مانیتور را هم به شکل قابل ملاحظه ای کاهش داده است. تکنولوژی UPOE سیستکو هم به شکل قابل توجهی میزان انرژی بیشتر و به صرفه تری نسبت به بقیه تکنولوژی های انتقال نیرو تحت شبکه، در اختیارتان می گذارد. در UPOE شما امکان استفاده از ۶۰ وات نیرو برای ابزارهای تان را دارید، در صورتی که توان انرژی در سیستم های قبلی به ۳۰ وات محدود شده بود. این سیستم همچنین با استفاده موثر و بهینه از انرژی، میزان مصرف را تا ۶۵ درصد کاهش داده است.


مشخصات سخت افزاری:
صفحه نمایش۲۲ اینچ LED با نسبت تصویر 16‪:‬10
آداپتور اکسترنال POE یا تامین نیروی از شبکه
۴ پورت USB
اسپیکر داخلی
مصرف انرژی: حداکثر ۵۱ وات - در حالت عادی ۳۸ وات و در حالت استند بای ۲.۷ وات
ابعاد با پایه: ۵۰۸ در ۵۱۵ در ۲۱۶ میلیمتر

نظرات 3 + ارسال نظر
رز پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

سامسونگ رو عشقه!!!

ولی من سامسونگ را دوس ندارم...

رز پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:21

چرا رز عزیز؟

رز پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:51

آخه تو به سامسونگ توهین کردی!!!! گفتی دوسش نداری!!

ولی تلفونای سامسونگ خیلی هرزه اند... هیچ خوشم نمیاد...
البته تلویزیون و فلت سکرینهایش که حرفی نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد