دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

۹ میلیون دلار هزینه عروسى مشهورترین خواننده زن لبنان!

بیروت روز جمعه شاهد یکى از بزرگترین مراسم عروسى است که عروس آن خانم «هیفا وهبی» خواننده ى مشهور لبنانى مى باشد. در این جشن دهها سیاستمدار و هنرمند شرکت مى کنند. وى در روز پنجشنبه با احمد ابو هشیمه که یک سرمایه گذار مصرى است رسماً عقد کرد وخود را آماده مراسم عروسى روز جمعه کرد.
انتظار مى رود فرودگاه بیروت شاهد ورود حدود 150 هواپیماى خصوصى جهت حضور میهمانان این عروسى باشد. دو ستاره امریکایى انستازیا وکارمن الکترا در این جشن هنرنمایى مى کنند.
براى این عروسى تاکنون حدود 9 میلیون دلار هزینه شده و احتمال دارد هزینه ها ظرف چند ساعت آینده بالاتر رود.
احتمال حضور ع د خواننده ى معروف عرب که از دوستان هشیمه مى رود. حضور راغب علامه دیگر خواننده ى معروف عرب نیز قطعى شده است، لیکن ظاهراً وى با حضور نجوا کرم ونوال زغبى وشیرین مشکل دارد.
جهاد قزعور وزیر جهانگردى لبنان و تنى چند از مسئولان سیاسى شرکت مى کنند. از هنرمندانى که حضورشان قطعى مى نماید فضل شاکر، ولید توفیق، وائل کفورى، یارا، ملحم زین، عاصى حلانى، مروان خورى، میریام فارس، صوفیا مریخ، اروا، احلام، اصاله نصرى، صابر رباعى، عبد الله بالخیر، ماجد مهندس، نیکول سابا، مایا نصرى، دوللى شاهین، فارس کرم، زین عمر، وسام امیر، نانسى عجرم، کارول سماحه.
همچنین تنى چند از کارگردانان، شاعران، چهره هاى مطبوعاتى و افراد سرشناس دیگر حضور مى یابند. حضار این میهمانى 300 نفر برآورد شده اند که 30 تن از آنان مصرى هستند.
خانم هیفا وهبی که با لباسها و حرکات و نحوه ى آواز خوانى اش بحث هاى داغى را در جهان عرب برانگیخته است، لباس عروسى اش را از Dolce & Gabbana پاریس آورد و به رغم دوستى اش با ایلى صعب طراح لبنانى، این بار طرح لباس او را نپسندید. با این حال شخصاً براى دعوت او به شرکت در عروسى اش به دفترش رفت.

هیفا وهبی (متولد ۱۰ مارس ۱۹۷۶ در لبنان) خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن (وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد.
هیفا وهبی از یک پدر لبنانی و مادر مصری، در یک شهر کوچک کشاورزی در جنوب لبنان زاده شد. او با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برندهٔ عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید.
موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.
تصویر او بر روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۶ او در میان لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های مجلهٔ people درآمد.
او نخستین آلبوم خود را به نام هوالزمان منتشر ساخت، آلبومی موفق به شکرانهٔ ترانهٔ تکی اقول اهواک (می گم دوست دارم) شد.
آلبوم دوم او بدی أعیش (می خوام زندگی کنم) در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و به موفقیتی بالاتر از حد انتظار به دلیل تک آهنگ حیات قلبی رسید که پس از ترور سیاستمدار لبنانی رفیق حریری منتشر شد. آهنگی به همین نام درباره آزادی که از حقوق پایهٔ بشر بر شمرده شده‌است. آهنگ تکی بعدی او معروف ترین آهنگ وی تا حال به انا هیفا (من هیفام) است که آهنگ نوظهور او گردید. در سال ۲۰۰۶ نیز آهنگی به نام بوس الواوا را بیرون داد که آن هم فروش نسبتاً خوبی داشته‌است.
وی در میان جوانان لبنانی همچنان محبوب باقی مانده و در تلویزیون نیز بسیار ظاهر می‌شود.
نکته جالب در مورد دیدگاه سیاسی هیفا وهبی اینکه، وی در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز گفته است که سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مدافع شرف و مرزهای لبنان می باشد این در حالی‌ست که شبکه المنار تلویزیون حزب الله لبنان هیچ خواننده زنی را نمایش نمی دهد. همچنین درپی درخواست هیفا وهبی برای دیدار با سید حسن نصرالله یک گروه تندرو به نام حماسنا از حزب الله لبنان خواست که هیفا وهبی را به عمل کردن به ارزش‌های اسلامی تشویق کند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهیار شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:43

سلام
مطالب خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
شرایط بخوانید
http://www.tafrihi.ir/archives/000103.php
-------------
چندتا لینک معرفی میکنم
بیوگرافی ملکه با بازی کیون میری
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/pic_kyun_mi_ri_tafrihi.php
عکسی از فضولترین دختر دنیا
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_fun_girl_fozol_tafrihi.php
عکسی از جدیدترین فشن یک خر
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_fun_fashion_animal_tafrihi.php
عکس های ملاقات آرش و آیسل با ولادیمیر پوتین
http://fun.tafrihi.com/2009/05/post_19.php
شباهت انجلیاجولی با گوسفند!!
http://fun.tafrihi.com/2009/05/post_18.php
بیوگرافی جومونگ با بازی سانگ ایل گوگ
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/song_il_kuk_pic_tafrihi.php
رعایت حجاب در دندان پزشکی!
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_woman_hejab_dandan_tafrihi.php
گزارشی از دوبله "افسانه جومونگ"
http://blog.tafrihi.com/2009/05/post_2492.php
--------
www.tafrihi.com
خداحافظ

-- راستگو -- یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

1pars.com یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:56

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد