دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

منظره های حیرت انگیز، باور نکردنی، زیبا و خنده دار

ابتدا عکسهای از اعجاز طبیعت تقدیم می کنم که توسط دست هنرمند طبیعت ایجاد شده است.






این عکسها در عین خنده دار بودن، ترس واقعی رو نشونتون میدن.






نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:40

سلام صهیب جان ان شاءا.... هرجا هستی شاد و موفق باشی
به نظر من این عکس حیرت انگیزه و پل نور به آسمون و خدا خیلی رویایی بود دستت درد نکنه
در ضمن من یک ایرانی و اهل مشهدم به نظر من در شرایط فعلی کشورت خدمت خالصانه برای آبادانی و توسعه اون بزرگترین رسالتیه که باید بهش بپردازی تا از سردرگمی که میگی نجات پیدا کنی و به آرامش برسی.
سربلند باشید

محمد مهدی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 http://javan-online.com

آقا صهیب سلام خسته نباشی
وب زیبایی داری
من مهدی هستم از سایتjavan-online.com خواستی من و لینک کن
من شما رو لینک کردم تا دوستای دیگه هم از وبت استفاده کنن
به ما سر بزرن
ID: a_president2008

ممنون آقای محمد مهدی.
شما را لینک گذاشتم.

فوضول سنج یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:31

بد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد