دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

شوخی کثیف سرباز آمریکایی با کودک عراق

این کودک عراقی قطعا نمی‌داند که سرباز آمریکایی چرا موذیانه می‌خندد و بر تابلوی مقابلش چه چیزی نوشته شده، والا آیا این‌گونه با آن عکس یادگاری می‌گرفت
؟


نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:33

اصل این تصویر چیز دیگریست.معلومه که نوشته ها ادیت شده!

مهرناز سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:43 http://www.rapbomb2b.blogfa.com

سلام


من یک دختر ایرانی هستم
وبلاگ جالبی دارید
به من هم سربزنید

احد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:06

دس مریزا بابا ای ول

سانی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:49 http://cine-mag.blogsky.com

دوست عزیز بهتر است همیشه عاقلانه با همه چیز برخورد کرد و هیچ گاه نگذاریم که از روی احساسات عمل کنیم
در این تصویر اگه دقت کرده باشی اصل نوشته پاک شده و به وسیله ی ابزار این ها را نوشته اند
با تشکر
سانی

از نشان دهی تان متشکرم.

محسن سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:01

من کاملاْ با نظر دوستان موافقم.
شما بعنوان نویسنده وبلاگ چقدر نفهم هستید که این مطلب رو با اون تیتر مسخره نوشتید.
اصلاْ گیریم که درسته .
به شما چه ربطی داره؟
آمریکا میتونه حمله میکنه؟ به من و شما چه؟
مگر تو یا بابات داره خرج جنگو میده؟
من نمیدونم چرا بعضی ها فقط بلدند انتقاد کنند؟
آنها که میتوانند ُ انجام میدهند و آنها که نمیتوانند انتقاد میکنند.
ما که نمی تونیم مرز خودمون با افغانستان رو کنترل کنیم و این همه مواد مخدر وارد میشه ُ غلط میکنم جنگ عراق و افغانستان رو آنالیز میکنم.
یا حق.

ولی شما چرا اینقدر عصبانی هستید آقا؟
نکنه که از جیب بابای شما خرج آمریکایی ها برآورده میشه؟
شما که نمیتوانید مرز خودتان را کنترول کنید، پس چرا دیگران را مورد بحث قرار میدهید و تحقیر مینمائید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد