دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

باریک ترین تعمیرات

در ادامه این پست سری از شاهکار های تعمیراتی را ببینید....

بسیار عجیب و جالب هست.

..

..

نظردهی یادتان نرود لطفا..

...

..

.

شاید دیدن این تیتر بسیار عجیب باشد ولی باید قبول کرد که همه خانه های جهان به یک صورت طراحی نمی شوند. شاید در پایان این مقاله شما هم یک خانه لاغر بخواهید!

وقتی هلن تصمیم گرفت که دست به طراحی یک خانه تنگ بزند خیلی ها این اقدام را شوخی گرفتند. اما هلن در تصمیمش مصمم بود. او می خواست خانه ای که دوست دارد را داشته باشد. شاید برزیلیها باید به او افتخار کنند!

narrowest-houses.jpg

narrowest-houses2.jpg

*

انگلیسی ها و آمریکایی ها همواره با هم چشم و هم چشمی دارند. این بار اما خانه آمریکایی ( خانه سمت راستی ) مغلوب شد. البته از نظر قیمت! خانه انگلیسی یک میلیون دلار ارزش دارد. این کار خیلی بی فایده هم نیست!

narrowest-houses3.jpg

*

 

آمستردام شهر خانه های باریک است. 4 خانه از این مجموعه خانه در آمستردام قرار دارد. این 4 خانه که عمدتا در کنار کانال شهر قرار دارند یکی از جاذبه های گردشگری هلند هستند.

narrowest-houses4.jpg

narrowest-houses5.jpg

narrowest-houses6.jpg

*

 

این خانه هم در زمان خود بحث زیادی برانگیخت. کسی که این خانه را معرفی کرد مدعی شد که این خانه در اوزاکای ژاپن واقع است. طبیعی است به خاطر ظاهر خیابانها که به هیچ جایی اوزاکا شبیه نبود کسی این حرف را باور نکند. بالاخره بعد از مدتها تلاش صاحب خانه مشکل را حل کرد. این خانه واقعا در اوزاکا بود!

narrowest-houses8.jpg


و بالاخره باید به قهرمان داستان برسیم

narrowest-houses7.jpg

این خانه نامش در کتابهای رکورد به ثبت رسیده است. این خانه که در اسکاتلند واقع است فقط 47 اینچ ضخامت دارد. کمی از تلوزیون ما عریضتر

*

برگرفته از یک فتحی... روذانه آنلاین و 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد