دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

داستان زندگی شگفت انگیز اولین مردی که حامله است


http://youtube.com/watch?v=NTE5wsCkFcQ


مردی که با اعلام خبر بارداریش دنیا را شگفت زده کرد او در مصاحبه با اپرا حقایق جالب و خواندنی از زندگیش خودش راگفت

توماس بتی در مقابل دوربین های تلویزیونی در برنامه اپرا وینفری که یکی از معتبرترین برنامه های تلویزیونی دنیا هست  شکم باردار خودش را نشان داد او همچنین عکسی از خودش را که زمانی بعنوان دختر جوان بود و در مقایسه ملکه زیبایی شرکت کرده بود نشان داد

Click for Full Size View

او در گفتگو با اپرا تاکید کرد که برای سلامتی اش نگران است او همچنین گفت دکترها به او گفتند ممکن است نوزاد او پس از زایمان از دنیا برود







توماس بیتای 34 ساله چند سال است که  تغییر جنسیت داده است

در برنامه اپرا صحنه های مختلفی از زندگی او بصورت ویدئو نمایش داده شد حتی صحنه رفتن او به سونوگرافی و مشخص شدن دختر بودن بچه اش.







او پذیرفت که هیچکسی نمی تواند درک کند چرا او و همسر 45 ساله اش خواستند بچه دار شوند

توماس بیتای گفت وقتی بچه اش به اندازه کافی بزرگ شود همه حقایق را به او خواهد گفت

او خواهد گفت چقدر والدینش عاشق هم بودند و چقدر نیز عاشقانه او را دوست خواهند داشت




توماس بیتای و  همسرش نانسی دراتاق  بچه

توماس بیتای متولد هاوائی است او تصمیم گرفت به روش تلقیح مصنوعی حامله شود 5 سال پس از اینکه همسرش بدلیل بیماری رحم اش را خارج کرد ، او گفت اگر نانسی می توانست حامله شود او هرگز حامله نمیشد

بتی گفت از واکنش مردم پس از تولد بچه خیلی می ترسد

من می خوام اینکارو آسان کنم برای زوج های شبیه ما ، اما من می ترسم

من می ترسم از واکنش مردم نسبت به زندگی ما ، من نمی خوام زندگی که دارم رو از دست بدم ، من می دونم این چیز خیلی سختی برای بسیاری از مردم است که درک کنند

اما فقط برای ما این یعنی اینکه ما زن و شوهری هستیم که یه بچه خواهند داشت



توماس بتای زمانیکه دختر جوانی بود و در مسابقه ملکه زیبایی شرکت کرده بود


------------ --------- -----

مرد امریکایی که ششمین ماه بارداری خود را پشت سر می گذارد در مصاحبه تلویزیونی آرزوی خود را به دنیا آوردن کودکی سالم عنوان کرد. به گزارش ای بی سی نیوز توماس بیتی مرد ۳۴ ساله یی که سال ها پیش تغییر جنسیت داده است در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری به شرح وضعیت خود پرداخت.



این مرد جوان که تا سن ۲۲ سالگی به عنوان مدل لباس های زنانه فعالیت می کرده و سپس تغییر جنسیت داده است، درخصوص باردار شدن خود پس از ۱۲ سال زندگی مردانه گفت؛ یکی از آرزو های همیشگی من این بود که فرزندی داشته باشم اما پس از گذشت پنج سال از ازدواج خود با نانسی دریافتم او به خاطر مشکلات جسمانی قادر به باردار شدن نیست. در این زمان ما با هم مشورت کردیم و سرانجام به این نتیجه رسیدیم که من با توجه به وضعیت جسمانی خودم برای باردار شدن تلاش کنم.

Click for Full Size View

 

توماس در ادامه احساس خود را در مورد زندگی مردی که باردار است چنین بازگو کرد؛ زمانی که این تصمیم را گرفتیم به این نمی اندیشیدم که من در حال حاضر چه جنسیتی دارم و تصور جامعه از من چیست. تنها هدف مان اهمیت داشت. من گمان می کنم در این مورد باردار شدن یک عمل مردانه یا زنانه نیست بلکه یک عمل انسانی است. این نیازی است که فردی می خواهد بچه دار شود و حالا که در این وضعیت هستم تنها آرزویم این است که فرزند سالمی را به دنیا آورم. نانسی همسر توماس که از ازدواج قبلی خود دو فرزند دارد، در شرح چگونگی انجام این عمل گفت؛ پس از اینکه تصمیم به انجام این کار گرفتیم ما ابتدا به دنبال کسی گشتیم که حاضر باشد در عمل لقاح مصنوعی ما را یاری کند. پس از یافتن مرد جوانی من به یک دامپزشکی رفتم و سرنگ مخصوص لقاح مصنوعی حیوانات را خریداری کردم. پس از تهیه مقدمات کار ما در حالی که امید چندانی به موفقیت طرح مان نداشتیم، خودمان در خانه عمل را انجام دادیم و چند روز بعد برای اینکه از ماحصل کار باخبر شویم، توماس را برای آزمایش خون به آزمایشگاه بردیم و از تست بارداری متوجه شدیم عمل موفقیت آمیز بوده است.



در همین حال توماس درخصوص چگونگی تغییر جنسیت خود گفت؛ در سن ۲۲ سالگی دریافتم رفتارهایم بیشتر به یک مرد شبیه است تا یک زن، از این رو به پزشک مراجعه کردم تا ترتیب تغییر جنسیت من داده شود. در ابتدا برای من دشوار بود که در جامعه به عنوان یک مرد شناخته شوم. زندگی قبلی من به عنوان یک مدل لباس بسیار با مسیر جدیدی که در پیش داشتم متفاوت بود. از این رو ابتدا با پوشیدن لباس های مردانه اطرافیان را با فرم جدید زندگی خود وفق دادم تا پس از عمل مشکلی برایم پیش نیاید. در حالی که با حضور این مرد ۳۴ ساله در برنامه معروف اپرا وینفری ادعای باردار شدن یک مرد شکلی رسمی تر به خود گرفته است، بسیاری از کارشناسان این ادعا را نادرست دانسته اند و مدعی هستند علت باردار شدن توماس وجود بخش های زنانه در داخل بدن اوست که یادگاری از زندگی قبلی او با جنسیت زن است. در کنار این نظر برخی نیز به کل ادعای مرد بودن توماس را زیر سوال برده اند. این جنجال در حالی ادامه دارد که به علت جنسیت توماس پزشکان امکان وضع حمل طبیعی وی را غیرممکن می دانند و از اکنون در فکر اقداماتی هستند که بتوانند فرزند این مرد را در سوم ژوئن 2008 سالم به دنیا آورند.


 

The ?pregnant man? will be appearing on Thursday?s Oprah Winfrey show to share his thoughts and feelings on being pregnant. Thomas Beatie, born Tracy Langondino, received media attention after writing an article for ?The Advocate,? a magazine for lesbian, gay, bisexual and transgendered readers.

In the article, Beatie says that he was born a woman. He went through breast reconstruction surgery but kept his female organs.

On Oprah, Beatie explains that his wife was unable to get pregnant because she had a hysterectomy. ?I see pregnancy as a process and it doesn?t define who I am,? he says. ?Ironically, being pregnant doesn?t make me feel any more female or feminine.?

The couple?s daughter is due on July 3, 2008.


++++++++++++ ++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد