دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

بی استفاده ترین تکنولوژی ها


Digital Cyborg Hammer.
With unbreakable & high density Lens Technology this hammer also counts nails its drills plus fingers. CAREFUL.
TinyPic image
 
MotoVac-Cleaner.
Vaccum Cleaner for Real Men.
TinyPic image

Pic Auto Eraser-o-matic
Erase with awesome RPM meter, control the speed of eraser, angle. AWESOME.

TinyPic
 image
NexGen 3D Keyboard
Bored with flat desktop keyboards. Use 3D cuboidal Keyboard. WOW.

TinyPic image
SpaX Sticky Tape.
Somebody uses ur lucky sticking tape, now they wont. Gr8.

TinyPic image
Finger Graft
Never worry about refill. Careful only writes in RED INK. Kinda a Scary.
TinyPic image
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:21 http://agna.blogsky.com

با سلام و عرض خسته نباشید .
وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
راستش قالب خوبی هم داری – خوب مطالبت رو منظم کردی .
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 230 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 90 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم و لی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟

ممنون.
ولی من بدان چیزها ی ندارم.
خیلی ها ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد