دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

خوش تیپ ترین و بدتیپ ترین رهبران جهان

ایران ( Mahmoud Ahmadinejad‌ )  

این استاد سابق دانشگاه، نخستین رهبر یک ملت است که به شکلی غیر رسمی لباس می پوشد و او دراین باره بسیار جدی است. او از کراوات استفاده نمی کند.

r o z a n e h o n l i n e .com

 

 
از طرف دیگر به نظر می رسد که او هیچ توجهی به لباس پوشیدن خود ندارد. تمایل او به بی ریخت و بدشکل بودن و اغلب استفاده از رنگها یا مدلهایی که مناسب فصل و فشن نیست، مشخص است، آشفتگی و عدم تناسب و تطابق در طرز لباس پوشیدن او به چشم می خورد که البته نوعی بی گناهی و پاکی در سبک لباس او به نظر می آید.

r o z a n e h o n l i n e .com

 


Gordon Brown

پس از تونی بلر که تقریبا مدیست و شیک پوش بود، گوردون براون اندکی آشفته و نامرتب است، البته او بی نظمی و آشفتگی خاص خود را دارد.  

r o z a n e h o n l i n e .com

چین و چروک لباس او ما را به یاد جیمی برسلین- نویسنده انگلیسی- می اندازد؛ کراوات او همیشه خراب و نامناسب است و سفت کردن و محکم کردن آن را فراموش می کند.  

r o z a n e h o n l i n e .com

 

البته شاید این کار به او کمک می کند؛ این عیب آشکار او، تاثیری از درستکاری و صداقت را به او می بخشد.


Hamid Karzai‌

حامد کرزی... این هم رهبر افغانستان.....  

r o z a n e h o n l i n e .com

    او سبک شخصی باشکوه، باوقار و بسیار خوبی دارد، و با وجود مشکلات بهتر از هرکسی به کار خود ادامه می دهد و مقاومت می کند. او شعور و درک عالی در انتخاب رنگ و حسی قوی در رنگ بندی دارد. خیلی عجیب است اگر ردایی که در این تصویر پوشیده است، ضد گلوله باشد.


خوزه لوئیس رودریگوئز زاپاترو - اسپانیا ( Jos頌uis Rodriguez Zapatero)

رئیس جمهور اسپانیا عینا نشان می دهد که چقدر ساده است که به شکلی بسیار خوب و عالی لباس پوشید. و تمام آن به حفظ سادگی مربوط می شود. او کت و شلوارهای کلاسیک می پوشد، اغلب پیراهن سفید به تن می کند و سلیقه ظریف و دقیقی در کراوات دارد. کفش های او با ظرافت آراسته و تزئین شده است، که برازنده و مناسب یک بانکدار است.  

r o z a n e h o n l i n e .com

  او معمولا لباس غیر رسمی نمی پوشد، اما می داند که چه زمانی کراوات خود را بردارد و چه زمانی آن را یک گره بزرگ خوب و مناسب بزند.  

r o z a n e h o n l i n e .com

او می تواند منتخب شیک پوش ترین رهبر یک ملت باشد. نه زرق و برق و نه فوت و فن خاصی؛ تنها سازگاری، تناسب و دوخت خوب و مناسب؛ و سلیقه ای بسیار خوب و عالی. او نمونه ممتاز و عالی در اروپا است.


الکساندر لوکاشنکو- بلاروس ( Alexander Lukashenko )

به طور کلی او مانند شخصیت هال لیندن (بازیگر و کارگردان آمریکایی) در مجموعه تلویزیونی Barney Miller لباس می پوشد و ظاهر می شود. اما ظاهر نظامی او واقعا بالاتر از پوشش است.  

r o z a n e h o n l i n e .com

   

قطعا، کلاه نظامی بسیار بزرگ عجیب او از کلاه مل بروکس در فیلم علمی تخیلی ? Space Balls? الهام گرفته شده است.  


  حسن البولکیاه- برونئی ( Hassanal Bolkiah )

مشخص است که سلطان برونئی عاشق فیلم های هفتمین سفر سندباد و علاء الدین است. مدل لباس های او که که قسمت بالا را می پوشاند، به روشی نمایشی و ازمدرفته و کهنه پرستانه است.  

  چند پادشاه را می توانید نام ببرید که به طور عمیقی تحت تاثیر باب مکی (طراح فشن آمریکایی) و ادیت هد (طراح لباس آمریکایی) هستند؟  

   


هوگو چاوز- ونزوئلا ( Hugo Chavez )  

   

مطمئنا کورتیس سیلوا نخستین کلاه نرم و گرد پشمی قرمز را به کار برد. اما هوگو چاوز این کار را، با برگزیدن همه چیز به رنگ قرمز و پوشیدن لباس کارهای اجباری خاص، بهتر انجام می دهد.


مسواتی سوم- پادشاه سوازیلند( King Mswati )

این پادشاه که دومین پسر از میان 210 پسر خانواده بود، پس از پدرش در سن 18 سالگی به پادشاهی رسید. او 12 همسر و دو نامزد دارد. او همچنین تعداد زیادی کت و شلوار و کراوات دارد.

 اما به نظر می رسد که او می داند که فشن و مد سحر و جادو است و افسون می کند. او می داند که چگونه به شکلی خوب و مجلل و غیررسمی لباس بپوشد و چگونه لباس های قبیله ای را به طوری مناسب به تن کند.

 


دبی- شیخ محمد بن Mohammed bin Rashid al Maktoum)

رئیس جمهوری متحده عربی( UAR) و حاکم دوبی معمولا در لباس هایی به سبک عربی سنتی دیده می شود.

 او این کار را به خوبی انجام می دهد و عباهای عالی و نفیسی را می پوشد که چنان به نظر می رسد که توسط طراحانی همچون جان گالیانو تهیه شده است.

اما در مورد ریش او؛ بهتر است آنها را بتراشد یا بلندتر کند.


نروژ- ینس استولتنبرگ (Jens Stoltenberg)

نخست وزیر نروژ، درک زولاندر(شخصیت اصلی فیلم کمدی زولاندر) اتحادیه اروپا است.

او تقریبا بسیار خوب ظاهر می شود. مد او پیشرو و رو به جلو است؛ و با باریکترین برگردان یقه در ناتو. او کراوات ها و پیراهن های باوقار و مناسبی می پوشد و مدل موهای او از جان ادواردز بهتر است.

 شاید او 400 کرون برای آرایش موی خود پرداخته باشد.


برزیل- لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا ( Luiz Inácio Lula da Silva )

رئیس جمهور برزیل سبک خوبی برای یک مرد نسبتا تنومند دارد و نشان می دهد که با خیاطی و دوخت مناسب می توان بسیاری از کمبودها و عیب های فیزیکی بدن را جبران کرد و پوشاند.

ریش این رئیس جمهور برای او تاثیر مثبتی دارد؛ چانه فرعی و ثانوی او را می پوشاند و به او هاله ای پدرانه می بخشد. لباس ها و کت های سه دگمه او اثر شکم او را کم می کند و به او حالتی راسته می دهد؛ او خردمندانه به ندرت دگمه های کت خود را باز می کند. او به آراستگی و مرتب بودن علاقه و تمایل دارد؛ ما این را می توانیم از کراواتها و جوراب های نیمه ظریف عالی او درک کنیم. او ثروتمندانه لباس می پوشد، اما حزب کارگر را نیز در نظر می گیرد. او به خوبی می داند که رئیس جمهور بودن به این معنی است که به زبان همه صحبت کرد و برای هر دو جناح سیاسی جذاب و خوش آیند بود.

فکر می کنم به همین دلیل او موی خود را در قسمت وسط سر جدا می کند.


ژاپن- آکیهیتو (Akihito)

ژاپن دارای نخست وزیر یاسو فوکودا است، اما من ترجیح می دهم که امپراطور آکیهیتو را رهبر ملت ژاپن بدانم. این نخست وزیر تقریبا شبیه هر کارمند دیگری به نظر می رسد؛ اما این پادشاه بسیار شاهانه و باشکوه به نظر می رسد.

شاید تمامی کشورها باید دو رهبر داشته باشند. یک نفر از آنها باید مسول اموری از قبیل ذوق و سلیقه باشد.  

او مرد سلیقه و دانش است. نیمرخ و شلوار او را با معاون رئیس جمهور آمریکا مقاسیه کنید.


پاکستان- پرویز مشرف ( Pervez Musharraf )

پرویز مشرف که در سال 1999 با یک کودتا قدرت را در پاکستان به دست گرفت، اخیرا به لباس های غیر نظامی تمایل پیدا کرده است.

 در حقیقت پرویز مشرف در لباس های غیرنظامی بسیار بهتر به نظر می رسد و اگر باهوش باشد به طور کلی از پوشیدن اونیفرم نظامی خودداری خواهد کرد؛ اگرچه ممکن است او مانند رئیس جمهور بوش، گاهی به ندرت لباس پرواز بپوشد.

 او با پوشیدن کت و شلوار، بسیار حرفه ای، رسمی و با اعتماد به نفس دیده می شود. در حالی که او در اونیفورم نظامی، کمی شبیه یک مدیر به نظر می رسد و نوعی سخت گیری و عصبیت در او دیده می شود.

در این تصویر به رئیس جمهور پاکستان در میان همتاهای خود نگاه کنید؛ در اینجا با یک پیراهن راه راه و کت اسپرت آبی رنگ خوش می گذراند.

لباس های غیرنظامی حقیقتا برای این رهبر مناسب است. پس ببینید که شما می توانید تغییر کنید.


میانمار - تان شوه ( Than Shwe )

در مورد تغییر صحبت کردیم. تعجب آور نیست که اوضاع در کشوری که سابقا آن را برمه می نامیدیم، اینقدر سخت گیرانه، شدید و وخیم است. به رهبر این دولت نظامی نگاه کنید.

مشکل اصلی خود اونیفورم است. این لباس به شخص خیالات و تصوراتی را می بخشد. می دانم که ساده نیست که یک عادت همیشگی را ناگهان و به طور کامل ترک کرد. اما زمانی که به این حاشیه ها و قیطان های طلایی می رسیم، شاید او بتواند تعدادی از این سالادهای میوه را از روی سینه خود را بردارد و کلاه خود را با یک کلاه گرد و نرم پشمی یا یک کلاه بیس بال شیک و سرزنده خوب و مناسب تعویض کند. اگر قصد داشته باشید که یک کشور را اداره کنید، باید به خوبی و مناسب لباس بپوشید. آنچه که در کره جنوبی خوب به نظر می رسد، در روسیه چندان جالب نیست. مجله مد GQ لیستی از شیک پوش ترین و بدپوش ترین رهبران دنیا را تهیه کرده است.

شاید فکر کنید که عقاید، فصاحت و قدرت بیان یا پشت پرده های رفتار، بسیارمهم است. اما بیشترین افسون و جادوی رهبری یک کشور، ظاهر است. آیا چرچیل بدون جلیقه و پاپیون نقطه دار خود چرچیل بود؟ مائو رهبر بزرگ چین، بدون لباس مخصوص مائو چطور؟

ما اخیرا روزهای تیره ای را در فشن رهبران دیده ایم، اما هنوز جرقه و درخشش هایی از زیرکی و منظره هایی از دیوانگی وجود دارد.


ولادیمیر پوتین- روسیه

اگر ولادیمیر پوتین روسیه را در زندگی واقعی رهبری نمی کرد، می توانست این کار را در هالیوود انجام بدهد.

 

او برای نقش انتقام بروس ویلیس کاملا مناسب است. او خوش قیافه است، اما به شکل یک فرد ستمکار و بیرحم؛ با چشمان آبی یخی و استخوان گونه اسلاوی خود. او در کت و شلوارهای مدرن تیره رنگ و ژاکت های آراسته خود زیرک و هوشیار به نظر می رسد.


 هو جین تائو- چین

رهبر بزرگترین ملت دنیا مانند یک مدیر یک شرکت بزرگ مالی طبقه متوسط آمریکایی به نظر می رسد- معمولی و بی نام.

 کت و شلوار تجاری تیره اش، او را مانند کسی نشان می دهد که توانایی مالی دارد؛ کراوات او مانند مدلی به نظر می رسد که قبلا آن را دیده اید؛ مدل موی او مانند پلاستیک به هم فشرده است.


جوزف کابیلا - جمهوری دموکراتیک کنگو

کابیلای 36 ساله شاید خوش پوش ترین و جذابترین رئیس جمهور زمین باشد.  

 

 او خوش تیپ است و استعداد فشن و به مدبودن را دارد، خواه در لباس کار خود، یک پیراهن چهار دگمه یا یکی از آن پیراهن و کت های آستین کوتاه خود که تنها در کنگو دیده می شود و نوعی دلیری و نیرومندی پست- مستعمراتی را نشان می دهد.


اِوو مورالس - بولیوی

آیا این مرد عادت ندارد که در گروه موسیقی راک آمریکایی Los Lobos باشد؟ او با میزان مناسبی از یقه آبی رنگ و استعداد و قدرت تشخیص طبیعی برای پوشیدن لباس های سنتی، جالب به نظر می رسد و فیلم کمدی ناچو لیبره را به خاطر می آورد.

 


نیکلاس ساراکوزی ?فرانسه

همیشه زمانی که کسی در کنار کاسترو، برای رهبری فرانسه انتخاب می شود، هیجان و استرس زیادی وجود دارد؛ اما درمورد ساراکوزی نگرانی وجود ندارد. او معمولا به همان اندازه که هنگام سخن گفتن باهوش به نظر می رسد، در لباس پوشیدن هم شیک و زیرک به نظر می رسد.

 

او کت و شلوار خود را بسیار خوب و بدون اشکال می پوشد. ظاهرا در طول رقابت انتخاباتی، همسر او سیسیلیا کت دودگمه دیور او را مناسب اندامش ندانست و کت سه دگمه پرادا را برای او انتخاب کرد.


عظمت سلطانی قابوس بن سعید -عمان

لباس پوشیدن مانند یک رئیس جمهور کار ساده ای است، اما لباس پوشیدن به عنوان یک سلطان، مهارت می خواهد. این کار مانند این است که در آن واحد هم رهبر یک ملت و هم مدیر مجله GQ بود.  

 و هیچ کس عمامه ای مانند سلطان عمان نمی پوشد. او استبداد مدرن را آسان و ملایم نشان می دهد.


  کابوی ایالت کانکتیکات  جورج دبلیو بوش- ایالت متحده آمریکا

پدر جورج دبلیو بوش، یکی از شیک پوش ترین رئیس جمهورهای آمریکا بود. در دوره اول ریاست جمهوری بوش، سر آستین های بلوز او به بند انگشت او می رسید و او را شبیه میمون می ساخت و شلوارش بر روی فرش قرمز کشیده می شد.

 

اما برخلاف سایر حوزه های فعالیتش، به نظر می رسد که او باید از توصیه خیاط مردانه استفاده کند و ظاهر خود را بهتر کند.


کیم جونگ دوم -کره شمالی

کیم جونگ با جامه گشادی که مانند لباس های کار اجباری است، حقیقتا خودش است. یک مجموعه لباس بین مائو رهبر چین.

و موهای او- مطمئنا او فکر می کند که شبیه Sal Mineo است، اما واقعا مارتی آلن است.


محمد شاه ششم-مراکش

این شاه به طور آشکار به مسائل خیاطی مردانه علاقمند است. کت و شلورهای او بدون اشتباه و عالی برش خورده است.  

 او با ژاکت ها و کتهای دو یا سه دگمه خود که بیشترین برگردان یقه را دارد و علاقه شدیدش به گیره ها و سنجاق های کراوات و دستمال جیب، سبک شخصی جدی را به نمایش می گذارد.


تابوامبکی - آفریقای جنوبی

تابوامبکی ممکن است از علت بیماری ایدز گیج و سرآسیمه شده باشد، اما کسی است که می داند چگونه لباس بپوشد. در حالی که نلسون ماندلا ، رهبر سابق آفریقای جنوبی، لباس های تونیک مانند از پارچه های طرح دار اسپرت می پوشید، او لباس های دوخته شده عالی را می پوشد.

 

او به مدل های خیابان سویل (منطقه ای در مرکز لندن که خیاطی لباس های مردانه سفارشی ان مشهور است) توجه دارد. او می توانست یک نوازنده جاز یا یکی از شیک پوش ترین مربیان NBA (تیم حرفه ای بسکتبال آمریکا) باشد.  


معمر قذاقی -لیبی

این رهبر دوستانه و رهبر انقلاب، جایزه موفقیت و پیروزی حرفه ی ما را دریافت می کند. او همیشه می داند که سیاست، صنعت نمایش است و انرژی، شجاعت و تخیل و ابتکار را به این حرفه وارد می کند.

 

r o z a n e h o n l i n e .com

او مدهای غربی و شرقی را با قوه تشخیص و استعداد خود با یکدیگر ترکیب می کند و از گریم ترسی ندارد.  

منبع: استایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد