دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دوست دارید توی کدام جاده مسافر باشید...!؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

من که دوسدارم همشونو یکی یه بار امتحان کنم چه زیاده خواه نه!!ولی خب ارزو بر جوانان عیب نیست

امیدوارم همه آرزوهایتان برآورده شود دوستم.

زیبا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:15 http://ofoghziba.blogsky.com

بینهایت زیبا بودن. تمام مطالبی که میزاری.
خسته باشی

ممنونم زیبای زیبا سخن...
شاد باشی دوستم

اتیش پاره دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:53

من که دوست دارم تو جاده ی مرگ مسافر باشم!!!!

یعنی اینقدر از زندگی متنفر شدی؟؟؟

ترانه سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:08

وای اتیش پاره جان خدانکنه البته هممون که یه روزی رفتنی هستیم ولی چه بهتره که دوران جونیمون نباشه .دلت میاد این حرفو میزنی با این اسمی هم که واسه خودت انتخاب کردی بنظر میاد که باید خیلی شنگول وشاد باشی نه اینطوری موج منفی بدی از زمانی که داری استفاده کن گلم (نه که قراره از مهر روانشناسی بخونم گفتم از الان کارمو شروع کنم)

این آتیش پاره جان خیلی از زندگی بتنگ آمده اند... نمیدانم چرا اسمشان را آتش پاره گذاشته اند...

بهرحال طوریکه ترانه جان گفتند، منفی نگری کار خوبی نیست... انسان باید همیشه مثبت گرا، مثبت اندیش و امیدوار باشد...

اتیش پاره سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

اسمم آتیش پاره هست چونکه دوست دارم کرم بریزم و اذیت کنم نه اینکه ادم شادی باشم!!!

آنگونه افراد را ما شیطان مینامیم دوستم...

اتیش پاره سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:56

اما ما اتیش پاره مینامیم دوستم!!!!!!!

Elaheh یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54

Hamashon kheilii kheilii ghashang bodan doost daram to hamashon o az nazdik bebinam, vaghean alii bod mersii

ممنونم. امیدوارم همه شان را از نزدیک ببینید...
شاد باشی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد